Co je SEO?
V tomto článku vám detailnější ozřejmíme význam SEO optimalizace v digitálním marketingu. Tato optimalizace nám pomáhá získat přední místa ve výsledcích vyhledávání.
Zpětné odkazy od info@press-media.cz
Zpětný odkaz nastálo již od 75 Kč. Vlastníme přes 200 magazínů, napište nám na výše uvedený email, rádi vám zašleme nabídku.
SEO (Search Engine Optimization) nebo optimalizace pro vyhledávání je velmi důležitý nástroj digitálního marketingu. Podstatou je relevantní a originální obsah zaměřený na určitou cílovou skupinu, pro kterou se stává zajímavým a relevantním. V první řadě si musíme určit, kdo je naší cílovou skupinou. Podle tohoto můžeme zvolit styl a druh komunikace, zadat klíčová slova a typ vytvořeného obsahu. Základní stavební deskou proto stává charakteristika cílové skupiny. Jak na to?
Analýza webové stránky
více v článku...
První krok je velmi důležitý, protože nám v dlouhodobém měřítku může ušetřit spoustu času a námahy. Na tento krok existuje množství nástrojů, které nám poskytnou detailní reporty i s doporučeními, které bychom měli do stránky zapracovat. Ale dá se na to jít i jinak. SEO analýza není žádná věda, ale jsou tu pravidla které je třeba dodržovat. V prvotní analýze se díváme na to, zda se v obsahu nacházejí klíčová slova, interní a externí linky, stavba a rozložení textu. V neposlední řadě se díváme i na obrázky nacházející se na webové stránce.

Implementace SEO řešení
Po zjištění nedostatků na webové stránce můžeme přejít k jejich odstranění. První chybou, se kterou se často setkáváme je špatná stylistika, to znamená nechoval popisy obrázků. Na stránce je text složen převážně ze souvětí a jednoduchých rozvitých vět. Naším cílem je snížit počet souvětí.
Úvod článku musí čtenáři vytvořit obraz o obsahu článku. Už z prvního odstává by mělo být jasné, o čem článek je. Je důležité, aby první věta obsahovala klíčová slova protože optimalizujeme i pro vyhledávače a ne jen pro lidi. Klíčová slova by měla být v textu rovnoměrně rozložené. Neměly by tvořit více než 5% textu.
SEO optimalizace v souvislostech
Mnoho lidí zapomíná na důležitost obrázků v textu. Neslouží jen pro zlepšení vizuální strany webové stránky, ale pomáhají i při vyhledávání. Vyhledávače se na obrázky nedívají našimi očima, a proto je nutná jejich optimalizace. Myslíme tím správný název a popis obrázku.
K dobré optimalizaci přispívají i interní a externí odkazy. Například, pokud mluvíte o něčem, o čem je zmínka na vaší webové, pak k této zmínce přidejte i interní odkaz. Stejně je tomu i v případě externích odkazů. Pokud mluvíte o někom nebo něčem, pak přidejte odkaz do textu, který čtenáře přesměruje na danou stránku.
přispívá k lepšímu umístění ve výsledcích vyhledávání, tzv. organické výsledky.
kvalitní a originální obsah zlepší vaši viditelnost a přivede na webovou stránku více čtenářů nebo potencionálních zákazníků.
SEO je zdarma. Na rozdíl od placené reklamy, optimalizace pro vyhledávače vás dostane na přední stránky i bez placení.